Adv

Bir Sırp Filmi (Srpski Film) izle – Sansürsüz

Srpski Film

Reklamı Geç
720p
  • Kaynak: Vidmoly
  • Fragman
  • Favorilere Ekle İzledim
    Hata Bildir ×

    Adv
    Film Bilgileri
    6 ay önce eklendi
    Bir Sırp Filmi (Srpski Film) izle – Sansürsüz
    52.745 izlenme
    Altyazısız
    IMDb: 5.1
    +18 türündeki Bir Sırp Filmi, alışılmışın dışında, sert ve oldukça hoş olmayan görüntülerle tüm dünyada yasaklanmıştır. Bir Sırp Filmi izle (2010), Bir Sırp Filmi türkçe altyazılı izle, Bir Sırp Filmi Srpski film 1080p tek parça full hd kalitesinde burada sizlerle, Milos emekli olacak bir porno yıldızıdır, bundan sonra normal bir hayat sürmek istemektedir. Bir gün son derece cazip ve ona ömür boyu yaşamını sürdürebilecek parayı alacağı bir film teklifi gelir. O andan itibaren, son film diye hayal kuran Milos inanılmaz zulüm ve kargaşa bir girdap içine çekilir.Yorumlarınızın filmlane.com için çok önemli olduğunu unutmayın. Sizlerin desteği sayesinde sitemiz gelişecek ve büyüyecek. Bir Sırp i -Srpski Film Keyifli seyirler.
    Yönetmen:
    Yapım Yılı:
    Ülke:
    Bunlara da Bakın
    Yorumlar 15 Yorum
    • ezgiMisafir

      bu filmi neden yayınlıyorsunuz?iğrenç bir film zaten dünya olarak kötü bir dönemden geçiyorken ne gerek var.zaten birçok ülkede yasaklı bir…

      25
      26
    • ezgiMisafir

      bu filmi neden yayınlıyorsunuz?iğrenç bir film zaten dünya olarak kötü bir dönemden geçiyorken ne gerek var.zaten birçok ülkede yasaklı bir film..izleyecekler SAKIN İZLEMEYİN…ki sizde lütfen kaldırın bu filmi sitenizden




      25



      26
    • ÖzkanMisafir

      Bu sırplar kadar orospucocoğu bir millet yok.Filmleri de kendileri gibi, zihniyetini siktiklerim, b9yle bir film mi olur lan




      18



      12
    • M.r.selcukMisafir

      Bu Sırpların alayının AMK şerefsiz pislikler




      11



      7
    • yyhbfhMisafir

      Pislik nasıl birşey anlamadım tamamen psikoloji bozucu birşey izlediğimi unutmak istiyorum




      11



      8
    • theleonidasMisafir

      bu filmi anlatmaya literatür yetmez ACİLEN TÜRKİYEDEN KALDIRILMASI LAZIM.




      8



      7
    • önderMisafir

      ezgi hanım bence aşırı tepki gösteriyorsunuz herşey kameranın yalanı altı üstü bir filmayrıca yasaklı olduğunu bildiğiniz halde neden izlediniz




      27



      8
    • KeremMisafir

      Izlemeyin izlettirmeyin biliyorum meraktan açtınız ve benim yorumuma rağmende yine de izlicek olanlarınız olucak. Lütfen kimseye önermeyin rezalet ötesi çok çok aşırı dehşet verici pornografik sahneler var. Piskolojim sağlam diyip izledim film sonunda 30dk avel avel ekrana baktım




      18



      7
    • rabiaMisafir

      ne boş yorumlar var bunu trnın anlamasını beklemıyoruyz zaten bızım ulkemızde hıc sapıklık olmuyor hersey gulluk gulustanlık yorumları kes amk 😀




      18



      12
    • TayfunMisafir

      Bu filmi yapan yayınlayam filmin yapımında ve yayınında emeği olan herkezin aoy ağacını sikiyim. İzlemeyin sakın merak etmeyin gidin porno izleyin. Filmin sonunda 3ü de ölüyor bir adam çocugunu ve karısını sikiyor bukadar. Merakınız gitmiştir umarım…




      7



      11
    • muhammet ali adakMisafir

      sihzin ben cıkarcabı filmmi sikim amına kodum oruspu cocuk ları ta annı amından sikim amına kodum evlat ları türk milleti olarak kendimdem untanıyorum biz türk olarak böyle film leri yayınlıyoruz sitelerimizda para kazancaz diye amına kodum evlat lara




      4



      4
    • milos ama ensest olmayanMisafir

      amq evlatları yasaklı film izliyosunuz sonra gelmiş yorumlarda ağlıyosunuz siktirin gidin amerikan pastası izleyin amcıklar sizi ben beğendim




      3



      3
    • FıratMisafir

      Orospu çocukları adında yasaklı yazıyor rahatsız olucaksanız izlemeyi




      3



      2
    • MuroooMisafir

      Amk pezevekleri yasaklı film izliyorsunuz sonra ciyaklıyorsunuz. Be orospu çocukları zatejn+18 diyo sert sahneler diyor yasaklı film diyor be kanını siktiklerim izlemeyin o zaman kansız pezevekler. Amk yerinde sizin gibi zihniyetine soktuklarımdan ne oluyorsa oluyor. Filmden bir şey olmaz sizin zihniyetinizi mezardaki ölülerinuzi sikiyim




      1



      1
    • filmde emeği geçenlerin zürriyetini sikiyimMisafir

      Lan sinirleri sağlam sayılabilecek biriyim sonuna kadar pek de sıkıntı yoktu ama amk o ne gerçekten izlemeyin




      0



      0
    • EmreMisafir

      Izlemeyin, kesinlikle igrenc bir film! Hatta tum sitelerden kaldirilmasi gerek.




      0



      0
    Bu Filmi Kaçırma
    Film Robotu
    Son Yorumlar
    Mustafa, 3 hafta önce
    Sizin gibi siteye şimdi ha ne lan bu dalga mı geçiyorsunuz bi film açamadınız
    Emre, 1 ay önce
    Izlemeyin, kesinlikle igrenc bir film! Hatta tum sitelerden kaldirilmasi gerek.
    Hakkı, 2 ay önce
    Rahat bir sansursuz film izlemek istiyorum [spoiler] Yorumunuzu bu araya yazın [/spoiler]
    filmde emeği geçenlerin zürriyetini sikiyim, 2 ay önce
    Lan sinirleri sağlam sayılabilecek biriyim sonuna kadar pek de sıkıntı yoktu ama amk o ne gerçekten izlemeyin
    deliminey, 2 ay önce
    Çok ahlaksız bir film
    deliminey, 2 ay önce
    Çok ahlaksız bir film
    deliminey, 2 ay önce
    çok ahlaksız bir film
    Lefteris Secimmis, 3 ay önce
    demi moore nasıl bir kadındır ya. delirtir insanı
    Murooo, 3 ay önce
    Amk pezevekleri yasaklı film izliyorsunuz sonra ciyaklıyorsunuz. Be orospu çocukları zatejn+18 diyo sert sahneler diyor yasaklı film diyor be kanını siktiklerim izlemeyin o zaman kansız pezevekler. Amk yerinde sizin gibi zihniyetine soktuklarımdan ne oluyorsa oluyor. Filmden bir şey olmaz sizin zihniyetinizi mezardaki ölülerinuzi sikiyim
    Admin Link Almak İstiyorum, 4 ay önce
    Admin link almak istiyom. E-mail [email protected]