Emmanuelle izle

720p
Favorilere Ekle İzledim
Hata Bildir ×

Film Bilgileri
4 ay önce eklendi
Emmanuelle izle
2.695 izlenme
Türkçe Dublaj
IMDb: 5.3
Emmanuelle, Bangkok'ta diplomat olan kocasının yanına gidecektir. Orly'den kalkan uçakta, onu Asya'da bekleyen erotik tatların ilkiyle karşılaşır. Duygular başkenti Bangkok'ta ise, Mario adlı bir adamın rehberliğinde ve kocasının da 'katkılarıyla', genç kadın kendini zevklerin kucağına bıracaktır.
Yönetmen:
Bunlara da Bakın
Yorumlar 0 Yorum
Bu Filmi Kaçırma
Film Robotu
Son Yorumlar
yarraaaa, 3 hafta önce
herks çok iğrenç bir film psikolojin bozulur falan yazıyordu açıkcası filme biraz korkarak girdim ancak öyle psikoloji bozacak birşey yok yada benim psikolojim sağlam. bu arada adamın gözünü siktiği yerde bastım kahkahayı çok iyi ya .D
Ali Kalkan, 2 ay önce
İstanbullu bayanlar arayın görüşelim.No:05526993468.
byolly, 3 ay önce
kardeş bu nasıl reklamdır ya nasıl bi sitedir 10 saniye izlenmiyo
Mustafa, 5 ay önce
Sizin gibi siteye şimdi ha ne lan bu dalga mı geçiyorsunuz bi film açamadınız
Emre, 5 ay önce
Izlemeyin, kesinlikle igrenc bir film! Hatta tum sitelerden kaldirilmasi gerek.
Hakkı, 6 ay önce
Rahat bir sansursuz film izlemek istiyorum [spoiler] Yorumunuzu bu araya yazın [/spoiler]
filmde emeği geçenlerin zürriyetini sikiyim, 6 ay önce
Lan sinirleri sağlam sayılabilecek biriyim sonuna kadar pek de sıkıntı yoktu ama amk o ne gerçekten izlemeyin
deliminey, 7 ay önce
Çok ahlaksız bir film
deliminey, 7 ay önce
Çok ahlaksız bir film
deliminey, 7 ay önce
çok ahlaksız bir film